باریک کنگھی اور اماں … سمجھ تو آپ گئے ہوں گے

باریک کنگھی اور اماں … سمجھ تو آپ گئے ہوں گے

زنیرہ ثاقب

 منی کے سر میں جویں پڑ گیی.. بیچاری سارا دن اپنا سر کھوجاتی رہتی .. اماں کو کوئی خاص پروا نہ تھی.. لکن اچانک ایک دن اماں نے فیصلہ کیا کے اب ان گھس بٹھیوں کے خاتمے کا وقت آ گیا ہے . اس لئے کے اب یہ جویں اماں کے سر میں بھی آنا شروع ہو گی تھیں . منی کی اماں نے فورن ایکشن لینے کا فیصلہ کیا. انھوں کے ایک بہترین “باریک کنگھی” منگوائی . یہ باریک کنگھی دنیا کی ٦ بہترین باریک کنگھیوں میں سے تھی . بڑی تیزی سے منی کے سر پر ریپڈ ایکشن شروع کر دیا گیا. باریک کنگھی واقعی بہترین تھی . اس کی مدد سے جووں کا جلد صفایا ہو گیا. کچھ ہی دنوں میں منی کا سر بلکل صاف ہو گیا

 . منی کی اماں نے ابھی چین کی بانسری بجانے کے لئے اٹھائی ہی تھی کے منی نے پھر سے سر میں خارش شروع کر دی. اماں نے ایک بار پھر باریک کنگھی ایکشن کیا. جویں ایک دففہ پھر صاف ہو گیں . لکن ابھی چین کی بانسری……… کے دوبارہ..

 منی کی امی کی سمجھ میں نہیں آ رہا تھا کے آخر مسلہ کیا ہے. ادھر جویں نعرے مار رہی تھی کے تم کتنی جویں مارو گے ھر بال سے جویں نکلیں گی . پھر ایک “عورت دانا” نے منی کی اماں کو بتایا کو بی بی جب تک تم اپنی بیٹی کو اپنا سر صاف رکھنے کی تربیت نہیں دو گی …. اس کے بہتر اور صاف دوست نہیں بنواؤ گی.. اس کو اچھے اور برے، صاف اور گندے کی تمیز نہیں سکھاؤ گی تب تک جویں واپس اتی جائیں گی …. باریک کنگھی ہر مسلے کا حل نہیں…. جویں تو مارو لکن ساتھ سوچ بھی تبدیل کرو.

 منی کی اماں کو سمجھ میں آیا یا نہیں… امید ہے آپ تو سمجھ گیے ہوں گے

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s